A levelező belső felületére belépés után jutsz el. Ehhez a login mezőbe írd be felhasználói neved (ez az e-mail címben a @ előtti rész). Nem kell megadni a teljes email címet, de ha úgy egyszerűbb megjegyezni, használhatod azt is. Ez után a jelszó mezőben add meg az e-mail címhez a regisztráció alkalmával beállított titkos jelszavadat. A jelszó megadása után az ENTER gomb benyomásával is beléphetsz, nem kell az egérrel a belépési gombra kattintani.
Igen. Levélíráskor elég csak megkérni arra a Mesterséges Intelligencia segédet, hogy körülbelül milyen témájú levelet szeretnénk írni, milyen stílusban, milyen nyelven és "ő" megírja helyettünk, szinte tökéletes helyesírással. Az M.I. támogatás az ingyenes csomagban egy hétig érhető el, prémium csomagjainkban azonban állandóan rendelkezésre áll.
A regisztráció során megadott másodlagos email cím alkalmas arra, hogy a jelszó elfelejtése esetén oda segítséget tartalmazó levelet küldjünk. Ennek az alternatív email címnek az elérhetőségét regisztráció után és a cím módosítása után is ellenőrizzük. Ha hibát jelez a rendszer, vélhetően inaktív a fiókod, vagy nincs hozzá érvényes másodlagos email cím. Ez esetben üzenj nekünk a Kapcsolat oldalon keresztül.
Belépéskor a jelszó megadása után egy biztonsági kódot tudunk küldeni, ha ezt a beállításoknál engedélyezed. Ezt az eljárást kétlépcsős azonosításnak nevezik. A kétlépcsős azonosítással megóvhatod előfizetésed a jogosulatlan hozzáféréstől. Az azonosítás módja lehet mobil applikációra vagy egy másik email címre kiküldött másodlagos azonosító, amit belépés után kell a rendszernek megadni. A legnépszerűbb mobil alkalmazások ehhez ingyenesek, használatuk nagyon egyszerű. Javasoljuk, hogy az alábbiak közül válassz egyet a telefonod rendszerének függvényében (Apple, Android). A 2FA beállításokat belépés után a Beállítások menüben a Kétlépcsős azonosítás engedélyezése almenüben találod meg.
A belső oldalak nem működnek jól, ha a reklámblokkolók a böngésződben be vannak kapcsolva. A szolgáltatást nem kell teljesen kikapcsolni, de meg kell engedni, hogy a postino.hu név esetében tegyen kivételt. Az AdBlock használata esetén kattints a böngésződ jobb felső sarkában lévő piros kezecskére. A lenyíló ablakban válaszd ki a "Don't run on pages on this domain" menüpontot. AdGuard esetében egyszerűen kattints a lenyíló ablakban a közepén található kis zöld pipára, ezzel engedélyezve mindkét programnál a reklámok megjelenését.
Jelszó cseréhez be kell lépni és a Beállítások menün keresztül a Jelszó menüpontra kattintva lehet kezdeményezni a jelszó megváltoztatását.
Többféle levelezési felületet használhatsz. Kattints a Beállítások menü -> Felhasználói felület menüpontra. Az érkező ablakban Kinézet szekcióban látod felsorolva a választható felületeket. Próbáld ki mindet! Az egyik biztosan tetszeni fog.
Ezt a következő képpen találod meg. Kattints a Beállítások menü -> Azonosítók menüpontra, majd ott az email címedre. Az érkező ablakban egyrészt engedélyezheted az aláírás használatát. Ekkor rögtön adunk egy előre megszerkesztett mintát, amit kedvedre módosíthatsz. Ehhez a Szerkesztő megnyitása nyomógombot kell megkattintani. Ne felejtsd el a szerkesztés végével a Mentés nyomógombra kattintva véglegesíteni az aláírásodat.
A regisztrációnál megadott adatokat kijavíthatod, pontosíthatod. A Beállítások menüpontot megkeresve a Személyes adatok menüpontra kattintva éred el az űrlapot. Ugyan itt kezdeményezheted a fiókod törlését is.
A levelező rendszer teljes kihasználásához Windows rendszerekben javasolt a Firefox, Opera vagy a Chrome böngészők használata. Ha nem elérhető a Windows rendszerek alapértelmezett böngészője, innen letölthető: Microsoft Edge. Apple eszközökön a Safari böngésző, Linux operációs rendszerben szintén a Firefox. A mobil eszközökön alapértelmezésben működő böngészők használata szintén támogatott.
Amennyiben a leveleidet mobil eszközön működő levelezőprogrammal is szeretnéd olvasni (ingyenes csomagban ez nem támogatott), a fiók beállításoknál a következőket kell megadni:
Asztali PC-n használt programok esetén is (Outlook, Thunderbird, stb.) ugyan ezek az adatok érvényesek.
Ha azt tapasztalod, hogy a fiókodból nem tudsz levelet küldeni, vagy nem érkeznek meg a leveleid, akkor az alábbiakat javasoljuk:
Az ingyenes szolgáltatási csomagban elküldhető levelek száma napi 5 db.
Probléma, észrevétel, javaslat esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon lehet bejelentést tenni. Ez elérhető, ha erre a linkre kattintasz: Kapcsolat
Karbantartási napok után - ez a tapasztalat - mindig nagyobb mennyiségben kapunk leveleket az ügyfélszolgálatra. Türelmeteket kérjük, mindenkinek válaszolunk. Ez alkalmasint 2-3 napot is igénybe vesz. Itt is elmondjuk: ha nem jelöltél meg olyan email címet, amit el tudsz olvasni és ahová válaszolni tudunk, akkor a kéréseddel nem tudunk mit kezdeni.