Postino.hu

Súgó

Belépés

A levelező belső felületére belépés után jutsz el. Ehhez a login mezőbe írd be felhasználói neved (ez az e-mail címben a @ előtti rész). Nem kell megadni a teljes email címet, de ha úgy egyszerűbb megjegyezni, használhatod azt is. Ez után a jelszó mezőben add meg az e-mail címhez a regisztráció alkalmával beállított titkos jelszavadat. A jelszó megadása után az ENTER gomb benyomásával is beléphetsz, nem kell az egérrel a belépési gombra kattintani.

Mesterséges Intelligencia támogatás?

Igen. Levélíráskor elég csak megkérni arra a Mesterséges Intelligencia segédet, hogy körülbelül milyen témájú levelet szeretnénk írni, milyen stílusban, milyen nyelven és "ő" megírja helyettünk, szinte tökéletes helyesírással. Az M.I. támogatás az ingyenes csomagban egy hétig érhető el, prémium csomagjainkban azonban állandóan rendelkezésre áll.

Elfelejtett jelszó

A regisztráció során megadott másodlagos email cím alkalmas arra, hogy a jelszó elfelejtése esetén oda segítséget tartalmazó levelet küldjünk. Ennek az alternatív email címnek az elérhetőségét regisztráció után és a cím módosítása után is ellenőrizzük. Ha hibát jelez a rendszer, vélhetően inaktív a fiókod, vagy nincs hozzá érvényes másodlagos email cím. Ez esetben üzenj nekünk a Kapcsolat oldalon keresztül.

Kétlépcsős azonosítás (2FA)

Belépéskor a jelszó megadása után egy biztonsági kódot tudunk küldeni, ha ezt a beállításoknál engedélyezed. Ezt az eljárást kétlépcsős azonosításnak nevezik. A kétlépcsős azonosítással megóvhatod előfizetésed a jogosulatlan hozzáféréstől. Az azonosítás módja lehet mobil applikációra vagy egy másik email címre kiküldött másodlagos azonosító, amit belépés után kell a rendszernek megadni. A legnépszerűbb mobil alkalmazások ehhez ingyenesek, használatuk nagyon egyszerű. Javasoljuk, hogy az alábbiak közül válassz egyet a telefonod rendszerének függvényében (Apple, Android). A 2FA beállításokat belépés után a Beállítások menüben a Kétlépcsős azonosítás engedélyezése almenüben találod meg.

  • Google Authenticator
  • Google Authenticator Google Authenticator
  • Microsoft Authenticator
  • Microsoft Authenticator Microsoft Authenticator
  • 2FA Authenticator
  • 2FA Authenticator 2FA Authenticator
  • Authy by Twilio
  • Authy by Twilio Authy by Twilio
  • LastPass Authenticator
  • LastPass Authenticator LastPass Authenticator

Reklámblokkolók

A belső oldalak nem működnek jól, ha a reklámblokkolók a böngésződben be vannak kapcsolva. A szolgáltatást nem kell teljesen kikapcsolni, de meg kell engedni, hogy a postino.hu név esetében tegyen kivételt. Az AdBlock használata esetén kattints a böngésződ jobb felső sarkában lévő piros kezecskére. A lenyíló ablakban válaszd ki a "Don't run on pages on this domain" menüpontot. AdGuard esetében egyszerűen kattints a lenyíló ablakban a közepén található kis zöld pipára, ezzel engedélyezve mindkét programnál a reklámok megjelenését.

Jelszó csere

Jelszó cseréhez be kell lépni és a Beállítások menün keresztül a Jelszó menüpontra kattintva lehet kezdeményezni a jelszó megváltoztatását.

Választható sablonok (skinek)

Többféle levelezési felületet használhatsz. Kattints a Beállítások menü -> Felhasználói felület menüpontra. Az érkező ablakban Kinézet szekcióban látod felsorolva a választható felületeket. Próbáld ki mindet! Az egyik biztosan tetszeni fog.

Aláírás szerkesztő

Ezt a következő képpen találod meg. Kattints a Beállítások menü -> Azonosítók menüpontra, majd ott az email címedre. Az érkező ablakban egyrészt engedélyezheted az aláírás használatát. Ekkor rögtön adunk egy előre megszerkesztett mintát, amit kedvedre módosíthatsz. Ehhez a Szerkesztő megnyitása nyomógombot kell megkattintani. Ne felejtsd el a szerkesztés végével a Mentés nyomógombra kattintva véglegesíteni az aláírásodat.

Adatok

A regisztrációnál megadott adatokat kijavíthatod, pontosíthatod. A Beállítások menüpontot megkeresve a Személyes adatok menüpontra kattintva éred el az űrlapot. Ugyan itt kezdeményezheted a fiókod törlését is.

Böngészők

A levelező rendszer teljes kihasználásához Windows rendszerekben javasolt a Firefox, Opera vagy a Chrome böngészők használata. Ha nem elérhető a Windows rendszerek alapértelmezett böngészője, innen letölthető: Microsoft Edge. Apple eszközökön a Safari böngésző, Linux operációs rendszerben szintén a Firefox. A mobil eszközökön alapértelmezésben működő böngészők használata szintén támogatott.

Mobil hozzáférés, iPhone/iPad és Android email app beállítások

Amennyiben a leveleidet mobil eszközön működő levelezőprogrammal is szeretnéd olvasni (ingyenes csomagban ez nem támogatott), a fiók beállításoknál a következőket kell megadni:

IMAP elérés

  • Felhasználói név: a teljes e-mail cím
  • Jelszó: a regisztrációkor beállított jelszavad
  • Bejövő levelek kiszolgálója: imap.postino.hu
  • Port: 143
  • Kapcsolat biztonsága: STARTTLS
  • Hitelesítési módszer: normál jelszó

POP3 elérés

  • Felhasználói név: a teljes e-mail cím
  • Jelszó: a regisztrációkor beállított jelszavad
  • Bejövő levelek kiszolgálója: pop3.postino.hu
  • Port: 995
  • Kapcsolat biztonsága: STARTTLS
  • Hitelesítési módszer: normál jelszó

SMTP elérés

  • Felhasználói név: a teljes e-mail cím
  • Jelszó: a regisztrációkor beállított jelszavad
  • Kimenő levelek kiszolgálója: smtp.postino.hu
  • Port: 587
  • Kapcsolat biztonsága: STARTTLS
  • Hitelesítési módszer: normál jelszó

Asztali PC-n használt programok esetén is (Outlook, Thunderbird, stb.) ugyan ezek az adatok érvényesek.

Korlátozások

Ha azt tapasztalod, hogy a fiókodból nem tudsz levelet küldeni, vagy nem érkeznek meg a leveleid, akkor az alábbiakat javasoljuk:

  • Változtass jelszót!
  • Ne küldj százával leveleket egyszerre. (osztálytalálkozó-, esküvő szervezés, stb.) Egy perc alatt el tudod küldeni a meghívókat 2-3 emailben is, ezt a partner email rendszerek jobban szeretik.
  • Változtass jelszót! Igen, ezt már egyszer mondtuk, de nem győzzük hangsúlyozni. Sokszor az az oka a korlátozásnak, hogy a fiókod jelszavát valahogy kitalálták, és kéretlen levelek küldésére használták. A Micimackó2020 jelszó egyébként technikailag megfelelő, de viszonylag hamar kitalálható.

Az ingyenes szolgáltatási csomagban elküldhető levelek száma napi 5 db.

Elérhetőség

Probléma, észrevétel, javaslat esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon lehet bejelentést tenni. Ez elérhető, ha erre a linkre kattintasz: Kapcsolat

Karbantartási napok után - ez a tapasztalat - mindig nagyobb mennyiségben kapunk leveleket az ügyfélszolgálatra. Türelmeteket kérjük, mindenkinek válaszolunk. Ez alkalmasint 2-3 napot is igénybe vesz. Itt is elmondjuk: ha nem jelöltél meg olyan email címet, amit el tudsz olvasni és ahová válaszolni tudunk, akkor a kéréseddel nem tudunk mit kezdeni.