A levelező belső felületére belépés után jutsz el. Ehhez a login mezőbe írd be felhasználói neved (ez az e-mail címben a @ előtti rész). Nem kell megadni a teljes email címet, de ha úgy egyszerűbb megjegyezni, használhatod azt is. Ez után a jelszó mezőben add meg az e-mail címhez a regisztráció alkalmával beállított titkos jelszavadat. A jelszó megadása után az ENTER gomb benyomásával is beléphetsz, nem kell az egérrel a belépési gombra kattintani.
A regisztráció során megadott másodlagos email cím alkalmas arra, hogy a jelszó elfelejtése esetén oda segítséget tartalmazó levelet küldjünk. Ennek az alternatív email címnek az elérhetőségét regisztráció után és a cím módosítása után is ellenőrizzük. Ha hibát jelez a rendszer, vélhetően inaktív a fiókod, vagy nincs hozzá érvényes másodlagos email cím. Ez esetben üzenj nekünk a Kapcsolat oldalon keresztül.
Belépéskor a jelszó megadása után egy biztonsági kódot tudunk küldeni, ha ezt a beállításoknál engedélyezed. Ezt az eljárást kétlépcsős azonosításnak nevezik. A kétlépcsős azonosítással megóvhatod előfizetésed a jogosulatlan hozzáféréstől. Az azonosítás módja lehet mobil applikációra vagy egy másik email címre kiküldött másodlagos azonosító, amit belépés után kell a rendszernek megadni. A legnépszerűbb mobil alkalmazások ehhez ingyenesek, használatuk nagyon egyszerű. Javasoljuk, hogy az alábbiak közül válassz egyet a telefonod rendszerének függvényében (Apple, Android). A 2FA beállításokat belépés után a Beállítások menüben a Kétlépcsős azonosítás engedélyezése almenüben találod meg.
A belső oldalak nem működnek jól, ha a reklámblokkolók a böngésződben be vannak kapcsolva. A szolgáltatást nem kell teljesen kikapcsolni, de meg kell engedni, hogy a postino.hu név esetében tegyen kivételt. Az AdBlock használata esetén kattints a böngésződ jobb felső sarkában lévő piros kezecskére. A lenyíló ablakban válaszd ki a "Don't run on pages on this domain" menüpontot. AdGuard esetében egyszerűen kattints a lenyíló ablakban a közepén található kis zöld pipára, ezzel engedélyezve mindkét programnál a reklámok megjelenését.
Jelszó cseréhez be kell lépni és a Beállítások menün keresztül a Jelszó menüpontra kattintva lehet kezdeményezni a jelszó megváltoztatását.
Többféle levelezési felületet használhatsz. Kattints a Beállítások menü -> Felhasználói felület menüpontra. Az érkező ablakban Kinézet szekcióban látod felsorolva a választható felületeket. Próbáld ki mindet! Az egyik biztosan tetszeni fog.
Ezt a következő képpen találod meg. Kattints a Beállítások menü -> Azonosítók menüpontra, majd ott az email címedre. Az érkező ablakban egyrészt engedélyezheted az aláírás használatát. Ekkor rögtön adunk egy előre megszerkesztett mintát, amit kedvedre módosíthatsz. Ehhez a Szerkesztő megnyitása nyomógombot kell megkattintani. Ne felejtsd el a szerkesztés végével a Mentés nyomógombra kattintva véglegesíteni az aláírásodat.
A regisztrációnál megadott adatokat kijavíthatod, pontosíthatod. A Beállítások menüpontot megkeresve a Személyes adatok menüpontra kattintva éred el az űrlapot. Ugyan itt kezdeményezheted a fiókod törlését is.
A levelező rendszer teljes kihasználásához Windows rendszerekben javasolt a Firefox, Opera vagy a Chrome böngészők használata. Ha nem elérhető a Windows rendszerek alapértelmezett böngészője, innen letölthető: Microsoft Edge. Apple eszközökön a Safari böngésző, Linux operációs rendszerben szintén a Firefox. A mobil eszközökön alapértelmezésben működő böngészők használata szintén támogatott.
Amennyiben a leveleidet mobil eszközön működő levelezőprogrammal is szeretnéd olvasni (ingyenes csomagban ez nem támogatott), a fiók beállításoknál a következőket kell megadni:
Asztali PC-n használt programok esetén is (Outlook, Thunderbird, stb.) ugyan ezek az adatok érvényesek.
Ha azt tapasztalod, hogy a fiókodból nem tudsz levelet küldeni, vagy nem érkeznek meg a leveleid, akkor az alábbiakat javasoljuk:
Az ingyenes szolgáltatási csomagban elküldhető levelek száma napi 5 db.
Probléma, észrevétel, javaslat esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon lehet bejelentést tenni. Ez elérhető, ha erre a linkre kattintasz: Kapcsolat
Karbantartási napok után - ez a tapasztalat - mindig nagyobb mennyiségben kapunk leveleket az ügyfélszolgálatra. Türelmeteket kérjük, mindenkinek válaszolunk. Ez alkalmasint 2-3 napot is igénybe vesz. Itt is elmondjuk: ha nem jelöltél meg olyan email címet, amit el tudsz olvasni és ahová válaszolni tudunk, akkor a kéréseddel nem tudunk mit kezdeni.